.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق فراموشکار در شمال کشور

سارق تک رو که با سنگ از داخل خودروهای مسافران شمال کشور سرقت می کرد، پس از دستگیری محل های سرقت را فراموش کرد.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار مهر گفت: از چندی قبل سرقت های مشابه لوازم داخل خودرو به ماموران پلیس آگاهی گزارش می شد که بررسی پرونده ها نشان می داد سارق با شکستن شیشه خودروها اقدام به سرقت لوازم با ارزش داخل خودرو می کند.

وی افزود: با افزایش سرقتها، تیمهای پلیسی به گشت زنی نامحسوس در مناطق سرقت پرداخته و موفق شدند سارق را هنگام سرقت از داخل خودرو دستگیر کنند. متهم به نام صابر 23 ساله سپس به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها به 34 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 6 فقره سرقت از صندوق صدقات اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد، متهم به ماده مخدر شیشه اعتیاد شدیدی دارد و برای تهیه پول مواد مخدر دست به این سرقت ها می زد. صابر بین ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 سرقت های خودرو را انجام می داد و ادعا کرده با سنگ شیشه خودروها را شکسته و هر وسیله ای که قابل فروش بود را همراه خود می برد. متهم زمانی که دزدگیر خودروها به صدا در می آمد بدون سرقتی از محل متواری می شد.

عظیمی خاطر نشان کرد: سارق طی مدت دو سال در شهرهای بابلسر، قائمشهر، جویبار و شره سیمرغ مرتکب این سرقتها شده و مدعی است که محلهای سرقت را فراموش کرده است. تحقیقات از او در اداره آگاهی ادامه دارد و احتمال می رود با توجه به شگرد سرقتش و مدت زمانی که فعالیت داشت، تعداد دزدی های او افزایش یاید.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.